sobota, 7 grudnia 2013

Poznajcie nas - zapowiedź



Tak sobie pomyślałyśmy, że należałoby nieco o sobie opowiedzieć...

Zaczęło się niewinnie, w zupełnie innej grupie, rzuciłam hasło...

Killashandra: Ja jeszcze chciałam zgłosić akces żeby zrobić może przepiśniki: "Gotuję z sercem" (albo coś w tym rodzaju... ) jako dodatkowe przedmioty - miejmy swój dodatkowy udział, a nie tylko jako dodatek do biżu (powiedziała ta, co bierze udział w obu częściach ) - ZNACZY PROPOZYCJA TAKA
hę...?
no i posypały się odpowiedzi...

Hanna Tybura-Majda:  O, ja chętnie zrobię przepiśnik
Karo Deco: O, fajny pomysł! Ja bardzo chętnie
Katasiaczek: JA tez mogę 
Kasia Bogatko-Skoczypiec: ja jestem też chętna na zrobienie przepiśnika w razie czego
Kreatywna Uliczka: ja też mogę przepiśnik zrobić 


to tylko niektóre odpowiedzi... było ich nieco więcej

część historii już znacie, jak to powstawał znak wspólny naszych notesów…

ale nie znacie nas…
czas to zacząć naprawiać…

pierwszą osóbką, którą przedstawimy będzie Sylwia S.  jedyna osóbka, która z naszego grona nie mieszka w Polsce…

już niedługo pojawi się tu wywiad z Sylwią - ja nie mogę się doczekać... a wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP