niedziela, 15 grudnia 2013

Poznajmy Dagmarę...

Nadeszła pora na przedstawienie kolejnej fantastycznej osóbki, która jest w naszym scrapującym gronie, na Dagmarę



Killa: Hej Daguś, przed Tobą wywiad, poważna sprawa…
Dagmara: Ano tak, ja nie umiem odpowiadać na pytania ;)

Killa: Nie będzie tak źle… damy radę – prawda?
Dagmara: Damy

Killa: Opowiedz nam w kilku słowach o sobie.
Dagmara: Na imię mam Dagmara. Pochodzę znad morza. Scrapuję od roku może dwóch - sama nie pamiętam.

Killa:  Mam wrażenie, że nieco dłużej niż 2 lata, jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?
Dagmara: Po prostu natknęłam się w necie na wspaniałe prace Agnieszki Scrappasion i sama zaczęłam nieudolne próby sklejania papierów i komponowania dodatków. Zaczęłam czytać i szukać informacji i tworzenie z kolorowych papierów wciągnęło mnie. Wciąż się rozwijam...

Killa:  Jaki jest Twój ulubiony styl i forma pracy?
Dagmara: Nie mam swojego stylu, ale wiem jaki chciałabym żeby był: warstwy i estetyczne upakowanie drobiazgów, dodatków.

Killa: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Dagmara: Bo lubię pomagać i tworzyć coś co może komuś sprawić radość, w ubiegłym roku były to charmsy do bransoletek, w tym zdecydowałam pokazać się z innej, papierowej strony. Stąd mój pomysł na zapiśnik.

Killa: Twój przepiśnik jest mocno naładowany pozytywną energią, skąd wzięłaś inspirację do niego inspirację?
Dagmara: Ma on moje ulubione kolorki i koniecznie motyle


Killa: Zdradzisz, gdzie można zobaczyć więcej Twoich prac?
Dagmara: Oczywiście, na moim blogu: http://dagala-hobby.blogspot.com

Killa: Dzięki, że poświęciłaś kilka minut na ten wywiad
Dagmara: Ależ nie ma za co :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP