sobota, 7 grudnia 2013

Poznajmy Sylwię S...




Oto transkrypt króciutkiego wywiadu, który przeprowadziłyśmy z Sylwią. Podobne wywiady postaramy się przeprowadzić z każdą uczestniczką naszej akcji, żebyście mogli nas lepiej poznać:

Killa: Cześć, gotowa na wywiad?

Sylwia: Cześć, jasne, dawaj 

Killa: Opowiedz w kilku słowach o sobie

Sylwia: . Mam 32 lata i mieszkam z rodziną w Irlandii. Mam trzy cudowne córki i to razem z nimi często "scrapuję "

Killa: Małe pomocnice?

Sylwia: Tak, Najmłodsza Martusia co ma zaledwie 20 miesięcy najlepiej zna rozkład "jazdy". Codziennie rano jak same już zostajemy w domu to wie, że idziemy na górę i mama będzie ciachała papiery i ciapała się w kleju , ona wtedy wyciąga pudełko z kwiatami i się nimi bawi Nawet jak jej dam klocki to i tak wybiera papierowe kwiaty. Starsza córka ( 4 lata) natomiast mówi tak: - mamo ty będziesz robiła kartki dla ludzi, a ja dla babci I przykleja na bazę co leci , każdy ścinek co mi zostaje. Więc z pomocą moich maluchów powstają u mnie kartki i inne ręcznie robione rzeczy.

Killa: Jak to się stało, że zainteresowałaś się scrapbookingiem?

Sylwia: zawsze zamawiałam kartki ręcznie robione i zaproszenia od koleżanek scrapujących, w pewnym momencie postanowiłam sama spróbować i tak do dziś mi to zostało ( niedługo będzie rok)

Killa: Masz jakiś ulubiony styl pracy, czy formę?

Sylwia: Chyba jeszcze nie mam swojego stylu, ale lubię dużo kwiatów na kartkach.

Killa: Co spowodowało, że postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Sylwia: . od zawsze wspomagam WOŚP, w zeszłym roku byłam wolontariuszem, a w tym roku chcę coś więcej przekazać na Orkiestrę ( moja pierwsza córka korzystała ze sprzętu zakupionego przez fundację Jurka Owsiaka).

Killa: A dlaczego z nami?

Sylwia: Jechałam autobusem do, jak koleżanka napisała posta z informacją o robieniu pudełek dla WOŚP, dołączyłam do grupy. Nie czułam się na tyle dobra w scrapbookingu aby podjąć takie wyzwanie, lecz gdy powstała kolejna grupa z notesami od razu się zapisałam.
 
Killa: Gdzie można zobaczyć więcej Twoich prac?

Sylwia: na moim Blogu: http://cosodsiebie.blogspot.ie/

Killa: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowego notesu?

Sylwia: Z papierów wybrałam odpowiedni , kobiecy, pasujący do notesu/zapiśnika , nie szukałam inspiracji , to była chwila .... ten będzie dobry pociachałam , przykleiłam i wysłałam do Polski .

Killa: Fakt byłaś pierwsza, najszybsza, a twój notesik jest uroczy. Dziękuję ci serdecznie za opowiedzenie o sobie.

Sylwia: cała przyjemność po mojej stronie.


        
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP