sobota, 29 listopada 2014

Wywiad z twórcą: Agata

Witamy Was ciepło :-)
Misti: i witamy naszego dzisiejszego gościa. Opowiedz nam w kliku słowach o sobie.
Adziamar: Nazywam się Agata Seńko, w blogosferze działam pod nickiem adziamar. Mieszkam w Koszalinie, 15 km od morza. Od zawsze lubiłam zajęcia plastyczne, ale przez długi czas po liceum nie robiłam nic kreatywnego. Od 3 lat znowu bawię się w tworzenie różnych rzeczy, w szczególności z papieru. Żałuję niestety, że mam za mało czasu na to moje hobby. Ale staram się mimo tego zawsze znaleźć chwilkę na tą przyjemność.
Misti: Dlaczego scrapbooking?
Adziamar: Moja przygoda ze scrapbookingiem to wynik przypadku. Szukałam na allegro pistoletu do klejenia na gorąco i trafiłam na dział scrapki. Z ciekawości zajrzałam tam, aby sprawdzić co to jest i niestety przepadłam. Pooglądałam te cuda, potem trafiłam na blogi dziewczyn, które już od kilku lat się tym zajmują
i pozazdrościłam. Od tamtej pory próbuję się z wszelaką formą jaką można stworzyć z papieru.
Misti: A Twój styl, jakbyś go określiła ?
Adziamar: Nie mam swojego stylu. Najwięcej u mnie w tej chwili jest tworów kartkowych, ale powoli przymierzam się do formy LO. A najlepiej się czuję w stylu bałaganiarskim, poplątanym i pochlapanym. Niemniej znajdzie się u mnie też sporo klasycznych wytworów.
Misti: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy?
Adziamar: Kibicuję WOŚP chyba od zawsze, kiedyś nawet brałam czynny udział w zbieraniu pieniędzy. Już w tamtym roku myślałam czy czegoś nie przekazać na jakieś aukcje. I jak zobaczyłam w tym roku, że scraperki organizują takie wydarzenie, to nawet minuty się nie zastanawiałam się. Cieszę się, że miałam okazję dołączyć do tej wspaniałej grupy i że nie przegapiłam terminu.
Misti: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowych zapiśników?
Adziamar: Po prostu usiadłam, wybrałam papiery i dodatki i samo wyszło w takiej formie jaką widzicie.
Jedyną wytyczną jaką przyjęłam przy realizacji tych notesów, to stworzyć praktyczne notesy, które mogą
służyć na co dzień. Gdybym użyła więcej dodatków w postaci kwiatów, to wtedy nie byłby taki łatwy "do wrzucenia do torebki".
Misti: Bardzo Ci dziękuję.
Adziamar: Dziękuję za uwagę oraz za możliwość udziału w tym wydarzeniu. I zapisuję się już na przyszły rok. Pozdrawiam
Misti: To fantastyczne, że tyle osób jest chętnych wziąć udział w akcji za rok :-)

Więcej prac Agaty możecie zobaczyć na jej blogu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP