sobota, 13 grudnia 2014

Wywiad z twórcą: Agata

Witam Was dzisiaj razem z Agatą :-)
Misti: proszę, opowiedz nam w kilku słowach o sobie.
Vairatka: Cześć, nazywam się Agata Blicharz, w sieci funkcjonuję od lat jako Vairatka.
Jestem mamą Stasia i Zosi, żoną, panią domu  a on niedawna - prowadzę własną firmę - związaną z rękodziełem.
Misti: Jesteś zapracowaną mamą?
Vairatka: Czasu wolnego prawie nie mam, ale ponieważ moja praca wiąże się ściśle z tym co uwielbiam robić - nie mam powodów do narzekań.
Misti: Skąd pomysł na scrapbooking?
Vairatka: Ponad 5 lat temu zamarzyły mi się własnoręcznie wykonane kartki świąteczne dla znajomych...
 I tak się zaczęło, bardzo wciągnęło i uzależniło wręcz.
Misti: Najczęściej tworzysz w jakim stylu? Masz ulubiona formę?
Vairatka: Bardzo lubię eksperymentować i próbować nowych rzeczy. Przez te lata przeszłam wiele, były prace clean&simple, były pochlapane, mediowe, poszarpane, postarzane... Ale najlepiej czuję się w stylu romantycznym i shabby chic. Najwięcej robię kartek, ale uwielbiam też albumy, a najbardziej mini albumy, w których dużo sie dzieje. I LO lubię, ale czasu na to mniej.
Misti:  Twoja pomoc dla WOŚP to nie tylko obywatelski obowiązek ?
Vairatka: WOŚP wspieram co roku, ale coś mnie tknęło, by w tym roku zrobić jeszcze coś od siebie. Dzięki WOŚP mój Stasiek żyje, więc mam wielki dług do spłacenia...
Misti:  Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowych notesów?
Vairatka: Przy tworzeniu najczęściej idę na żywioł, nie planuję, wybieram papiery i dodatki i dalej "samo sie robi" A zarówno notes, jak i przepiśnik są mocno romantyczne, więc takie jak lubię najbardziej :-)
Misti: Dziękuje, że znalazlas dla nas czas :-)
Vairatka: Dziękuję i pozdrawiam :-)
Oto przepiśnik i zapiśnik Agaty i jej blog: http://vairatka.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP