piątek, 12 grudnia 2014

Wywiad z twórcą: Justyna

Witajcie, przedstawiamy dzisiaj Justynę
Misti: opowiedz nam w kilu słowach o sobie.
Manolita: Witam Was, mam na imie Justyna, w wirtualnym a teraz i blogowym świecie, figruruję jako Manolita. Mam 35 lat. Jestem mamą dwóch cudownych chłopaków. Od urodzenia jestem optymistką i zawsze staram się widzieć szklankę do połowy pełną, a nie pustą.
Misti: Jak zainteresowałaś się scrapbookingiem?
Manolita: Scrapbookingiem interesuję się w zasadzie od niedawna, bo dopiero w maju tego roku zrobiłam pierwszą kartkę... przez przypadek. Przeglądając zdjęcia na jednej z FB grup, moje oczy zachwyciły się kartkami ręcznie wykonanymi i sama zapragnęłam zacząć takie tworzyć. Myślę, że odnalazłam się w tym temacie, daje on możliwość rozwoju i poznawania nowych technik. Cieszy mnie, relaksuje i bawi tworzenie kartek, pudełeczek, etc .... a to najważniejsze w tym co nas pasjonuje.
Misti: Masz już swój ulubiony styl, formę ?
Manolita: Moją ulubioną formą sa zdecydowanie kartki, a styl w jakim lubię je robić, można określić jako retro. Koronki, perełki, kwiaty i świecące dżety, tym najbardziej lubię ozdabiać swoje kartki.
Misti: Dlaczego postanowiłaś wspomóc WOŚP ?
Manolita: Orkietrę wspomagam każdego roku. Niegdyś nawet czynnie brałam udział w zbieraniu pieniążków do puszek. W tym roku, bawiąc się scrapbookingiem, postanowiłam wspomóc WOŚP swoim przepiśnikiem, mając nadzieję,że trafi w hojne i dobre ręce.
Misti: Skąd wzięłaś inspiracje do WOŚPowego przepiśnika?
Manolita: Pierwsza myśl jaka nasunęła mi się jako odpowiedź na to pytanie to: z serca. Banalna, ale prawdziwa. Po prostu usiadłam, popatrzyłam na materiały i zaczęłam dopasowywać kolory i poszczególne elementy, aż powstała określona kompozycja na okładkę przepiśnika, który być może sprawi, że nowa właścicielka chętnie będzie w nim zapisywała swoje przepisy na dania przyrządzane z sercem.
Misti: Bardzo Ci dziękuję.
Manolita:  Dziękuję za uwagę.
Oto blog twórczy Justyny:
http://umanolity.blogspot.com/
i jej przepiśnik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP