piątek, 26 grudnia 2014

Wywiad z twórcą - Karolina

Nasze Świąteczne Combo wywiadowe kończy wywiad z Karoliną - nam się też oddech należy :)
a dla was uczta w postaci poznania 5 nowych tórczyń :)

Killa: Witaj, załapałaś się na Świąteczne Combo wywiadowe. Opowiesz nam w kilku słowach o sobie?
Karolina: Mam na imię Karolina, w internetowym świecie poruszam się pod swoim imieniem i nazwiskiem oraz pod nazwą mojego bloga - fikcjajestmodna. Mam 25 lat, mieszkam w Łodzi i jestem świeżo upieczonym magistrem inżynierem architektem. Moim największym hobby jest scrapbooking. Poza tym lubię dobrą książkę i dobry film, podróże, kocham muzykę i czekoladę. W wolnych chwilach, gdy nie zagrzebuję się akurat wśród papierów i dodatków lubię obejrzeć serial, spędzać czas z przyjaciółmi i dużo się śmiać.

Killa: Jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?
Karolina: To było jakieś 3 lata temu. Różnego rodzaju prace twórcze towarzyszyły mi ogólnie przez całe życie. Od dziecka rysowałam, malowałam, projektowałam, robiłam laurki itd. itd. Cały wolny czas spędzałam na kreatywnym tworzeniu, co poniekąd również przełożyło się na wybór mojego zawodu. Będąc już na studiach natrafiłam na pewnym kobiecym forum na dział "zrób to sama", a tam na scrapbooking. Od razu wiedziałam, że znalazłam TO, że to miłość od pierwszego wejrzenia i że nie spocznę, póki nie spróbuję. Wolnych chwil wtedy nie miałam zbyt wiele, ze względu na dość wymagający kierunek studiów, ale i tak każdą poświęcałam na przeglądanie blogów, kursów, sklepów i własne, z początku sporadyczne próby tworzenia.

Killa: Jaki jest Twój ulubiony styl i forma pracy?
Karolina: Lubię wszystko, co czasem mnie przeraża. Do 2014 roku robiłam w sumie jedynie kartki, sporadycznie notesy i przepiśniki - bałam się innych form. Długo nie mogłam się przemóc, by zrobić LO, by sięgnąć po media. Na początku roku stworzyłam sobie całą listę scrapowych noworocznych postanowień i to chyba pierwsze w moim życiu noworoczne postanowienia, których dotrzymałam. Sięgnęłam po nowe formy, po nowe techniki i cóż, skradły moje serce na maksa. Okazało się, że to właśnie w nich czuję się najlepiej i że pomogły mi powoli odnajdować mój styl. Nadal uwielbiam robić kartki, ale to chyba mixed media są tymi moimi "naj". Ulubiony styl to zdecydowanie bałaganiarski eklektyzm, lubię dużo, warstwowo, bogato z mnóstwem dodatków, które można odkrywać po kolei, ale podziwiam również romantyczne delikatne prace oraz clean&simple.

Killa: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Karolina: Po prostu lubię pomagać, w miarę możliwości. Wystarczająco wiele zła jest na tym świecie, więc gdy można zrobić coś dobrego, wspomóc kogoś w jakiś sposób, to uważam, że warto.

Killa: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowych notesów?
Karolina: Inspiracją do przepiśnika był mój własny przepiśnik, który zrobiłam jakiś czas temu oraz deski i kuchenna czerwona kratka, których jestem fanką. Chciałam stworzyć coś wygodnego w użytkowaniu, w uniwersalnych kuchennych kolorach, w lekko rustykalnym stylu.
Inspiracją dla notesu były moje ulubione kolory i dodatki. Stworzyłam notes "po swojemu" z nadzieją, że może komuś również przypadnie do gustu.

Killa: Dziękuję ci za wywiad.

Karolina: Ja również dziękuję

Poniżej zdjęcia prac Karoliny :) pierwsze z nich kieruje do jej bloga...
 kliknij, a przeniesiesz się do Bloga Karoliny


1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP