piątek, 26 grudnia 2014

Wywiad z twórcą - kolejna Ania :)


Tak jakoś wyszło, że mamy kilka Ań w naszym gronie... więc taka mini-seria wywiadów z Aniami :)



Goga: Opowiedz nam o sobie i swojej pasji scrapbookingowej.
Ania Sz: Mam na imię Ania, mieszkam i pracuję na pięknej Lubelszczyźnie. Zawodowo związałam się z turystyką, lubię zwiedzać i fotografować zabytki i przyrodę, z podróży przywożę również wonne przyprawy i pichcę zwariowane dania. Interesuję się sztuką i architekturą i nie mogę żyć bez muzyki i uśmiechu.

Goga: Jak narodziła się papierowa pasja, którą uwielbiasz do dziś?
Ania Sz: Obserwowałam prace mojej kuzynki Remy, która tworzy kartki, posługując się ostrożnie i z wyczuciem kolorem i stemplami. Od tego się zaczęło. Jako że dużo buszuję po YouTube i Pintereście, znalazłam tam wielu twórców cardmakingu i scrapbookingu, którzy zainspirowali mnie do spróbowania swoich sił w tej dziedzinie.

Goga: Jaka forma pracy jest zdecydowanie najlepsza dla Ciebie? Opowiedz nam trochę o nich.
Ania Sz: Zdecydowanie pierwsze miejsce przypada kartkom, robię również notesy i exploding boxy, torebeczki na prezenty i zakładki do książek. Ostatnio polubiłam kolorowanie stempli. Uczę się nowych technik i wykorzystuję je w kolejnych pracach.

Goga: Dlaczego zdecydowałaś się na dołączenie do akcji „Scraperki dla Wośp – Scrapujemy z sercem?”
Ania Sz: Od pierwszego grania wspomagam Orkiestrę datkami. Idea WOŚP porwała wielu ludzi pokazując, że w każdym z nas istnieją pokłady dobroci i współczucia. To, że mogę wspomóc Orkiestrę własnoręcznie wykonaną pracą, wiele dla mnie znaczy.

Goga: Ostatnie pytanie. Jaka była Twoja inspiracja na stworzenie WOŚPowych notesów?
Ania Sz: Zdecydowałam się na zrobienie notesów i chciałam żeby były praktyczne w użytkowaniu i łatwe do przenoszenia. Może zachęcę kogoś do spisania swoich myśli lub wspomnień?

Goga: Dziękuję ci za wywiad.
Ania Sz: Ja również dziękuję.

no i nie byłoby w porządku, gdybyśmy nie pokazali, jakie piękne notesy Ania na nasz szczytny cel wykonała...



1 komentarz:

  1. No, no ładne okładki, teraz trzeba tylko z sensem te notesy zapełnić.

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP