wtorek, 30 grudnia 2014

Wywiad z twórcą: PaNaKo

Zapraszamy na wywiad z Martą, którą poznaliście rok temu >tutaj<
Misti: Witaj ponownie :-)
PaNaKo: Witam Was serdecznie.
Misti: PaNaKo w zeszłym roku wzięłaś udział w pierwszej akcji Skrapujemy z sercem dla WOŚP. Jak to wspominasz?
PaNaKo:  Bardzo cieszyłam się z udziału w ubiegorocznej akcji. Było nas mało, ale ostateczny wynik licytacji przyjemnie mnie zaskoczył .
Misti: Myślałaś wówczas, że za rok będzie szansa na powtórzenie akcji?
PaNaKo: Tak naprawdę to nie spodziewałam się powtórki... Ale jest i  to z taką ilością chętnych skraperek!!! Ogłosiliśmy start akcji we wrześniu tego roku, zaczęły napływać pierwsze zgłoszenia... W chwili zamknięcia zapisów ich liczba przekroczyła 80... to była olbrzymia radość !!!
Misti: Włożyłaś już serce w naszą tekturkę, a jak tworzysz swoje notesy?
PaNaKo: Tak,  serce w tekturkę i we wszystkie moje projekty dla  WOŚP. Chciałam zrobić przepiśnik uniseks, który mógłby pasować i kobiecie i mężczyźnie. Mam nadzieję, że mi się to udało,bo w ten projekt też włożyłam całe serce. Bo cała akcja to wspólne zaangażowanie ludzi o wielkich sercach.... Skraperskie serca dla chorych serc...
Misti: Dziękuję Ci
PaNaKo: Ja również dziękuję i pozdrawiam.
Oto blog PaNaKo i jej przepiśnik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP