poniedziałek, 15 grudnia 2014

Wywiad z weteranką - Dagmara

Pamiętacie zeszłoroczną serię wywiadów? Na pewno... dziś wywiad z jedną z tych osóbek, które już zostały odpytanie...czas się dowiedzieć, co u Dagmary słychać...


Killa: Dagmarę poznaliśmy w zeszłym roku,powiedz co u Ciebie słychać?
Daga: Witam, nadal próbuję się rozwijać, zachować w tym jakiś swój poziom, ale też poznawać nowe techniki. Bardzo podoba mi się praca z mediami a także mediowanie. Moja „kolekcja” przydasi wciąż się rozrasta. Chciałabym popróbować mediowania. Co prawda na jakieś wymarzone warsztaty mam daleko, więc postanowiłam sama spróbować coś działać w tym kierunku (ale to już chyba od nowego roku.....)

Killa: Znaczy przyjemności trzeba sobie dawkować
Daga: No coś w tym stylu.

Killa: W zeszłym roku wzięłaś udział w pierwszej akcji Skrapujemy z sercem dla wośp.(wywiad 2013)
Jak to wspominasz?
Daga: Bardzo się ucieszyłam, że mogę brać w tym udział, że ktoś stanie się właścicielem wykonanego przeze mnie notesu. Wtedy wydawał mi się taki „wow”. Dzisiaj jak już minął rok i kiedy siadłam do tworzenia tegorocznego, pomyślałam sobie, że nowy jest już bardziej dopracowany, bardziej nadaje się aby pokazać go światu :):):)

Killa: Chyba niełatwo będzie się z nim pożegnać…
Daga: W tym wypadku łatwo, bo od początku był robiony był z myślą o kimś i dla kogoś…..

Killa: Fajne podejście.  W czasie pierwszej akcji myślałaś, że za rok będzie szansa na powtórzenie akcji?
Daga: Miałam taką nadzieję, jednak nie spodziewałam się, że do przedsięwzięcia dołączy tak wiele utalentowanych scraperek. Jest to bardzo miłe. Ich prace są cudowne i niejedną chciałoby się posiadać u siebie :) Jestem bardzo dumna móc przebywać w takim zdolnym gronie....

Killa: Notesy WOŚPowe to specjalne zadanie. Co bierzesz pod uwagę tworząc taki notes?
Daga: Starałam się aby w tym roku notesy (tak, w tym roku zdecydowałam już na notes na zapiski i drugi na przepisy) były już bardziej reprezentatywne, ale też użyteczne, praktyczne. Nie wiem czy udało mi się to przy tak wielu warstwach, kwiatach. Mam nadzieję, że mi się to udało i że komuś sprawi radość ich posiadanie.


Killa: Na pewno fajnie było nad nimi pracować ze świadomością, że sprawią podwójną radość, bo i przyszłemu użytkownikowi, i komuś, komu pomoże orkiestra…
Daga: Tak, to prawda ;) Było trochę problemów, ale o takich rzeczach się nie mówi :D

Killa: Dzięki za rozmowę

Daga: Dziękuję bardzo

Tak dla przypomnienia, z twórczością Dagmary można się zapoznać  TU

No i najważniejsze, czyli notesy...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP