czwartek, 8 stycznia 2015

Wywiad z twórcą - Agnieszka

Zapraszam na wywiadzik :)

Misti: Zaczynamy... Opowiedz nam w kilku słowach o sobie...
Agnieszka: Mam na imię Agnieszka. Skrapuję od ok. 4 lat. Mieszkam w Warszawie, mam dwoje dzieci, pracuję zawodowo, a wolny czas poświęcam na różne robótki.
Misti: Jak zainteresowałaś się scrapbookingiem?
Agnieszka: Rękodziełem interesuję się od lat. Jeszcze w szkole podstawowej zrobiłam swój pierwszy sweter na drutach. Dziergałam, szyłam, haftowałam, później zajęłam się witrażownictwem, decoupage, biżuterią, no i scrapowaniem. Oglądając w sieci piękne scrapowe prace - pomyślałam czemu nie? I tak się zaczęło.
Misti: Jaki jest Twój ulubiony styl i forma pracy?
Agnieszka: Najbardziej lubię kartki oraz notesy. Notesy kocha też moja córka, używa ich każdego dnia w szkole. Styl? Naćkane :)
Misti: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy?
Agnieszka: Moja córka od wielu lat biega z puszką,zaczęła w podstawówce i biega do dziś (trzecia kl.LO), już w zeszłym roku chciałyśmy pomóc i coś zrobić, dołożyć małą cegiełkę do Orkiestry i w tym roku sie udało.
Misti: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowych notesów?
Agnieszka:  Samo wyszło :)
Misti: Dziękuję :)
Agnieszka: Bardzo dziękuję.

>Tutaj<obejrzycie więcej prac Agnieszki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP