poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wywiad z twórcą - Ola

Poznajecie Olę :-)

Misti: Witaj!
Ola: Cześć, mam na imię Ola, w blogowym świecie funkcjonuję jako Olenka_ja. Mieszkam w Kielcach, gdzie pracuję zawodowo, a oprócz tego zajmuję się, z różnym skutkiem, ręcznymi robótkami.
Misti: Jak zaczęłaś swoją przygodę ze scrapbookingiem?
Ola: Scrapbooking wyrósł u mnie niejako na kanwie haftu-od krzyżyków zaczynałam swoją przygodę z rękodziełem. Nie miałam czasu robić dużych obrazów, robiłam więc maleńkie, które potem obrabiałam na kartki. I tak się zaczęło. A teraz już całekiem zrezygnowałam z igły, na rzecz papieru i nożyczek.
Misti: Jaki jest Twój ulubiony styl i forma pracy?
Ola: Hmmm to bardzo trudne pytanie. Najbardziej lubię kartki - w stylu klasycznym, tzn. podobają mi się równo,"od linijki", przycięte, wszystko wyrównane, z rameczkami, styl: shabby chic, którego totalnie nie tworzę.
Misti: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Ola: Lubię pomagać :) Kiedyś przed laty miałam nawet epizody aktywnego zbierania pieniążków z puszką w ręce. A teraz trochę inaczej :)
Misti: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowego notesu?
Ola: Akurat stworzyłam przepiśnik :) a inspiracja? tak szczerze - to z życia. Odkąd jestem na diecie babeczki oglądam tylko na takich pięknych papierkach ;)
Misti: Dziękuję Olu.
Ola: Dziękuję i pozdrawiam.

 Prace Oli możecie oglądać na jej blogu: olenkaja.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP