środa, 11 listopada 2015

Skrzynka od Lidki

Ja Lidka, ja Lidka... mam 28 lat, już w dzieciństwie interesowały mnie wszelkie 'prace ręczne' ;) Lubię tworzyć nowe rzeczy, w nowych technikach. Jestem samoukiem w tych sprawach, a wiedzę często czerpię z internetu :) Przez 'chwilę' miałam nawet epizod z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej ... :) Dziś pracuję w nieco innym zawodzie choć wymagającym precyzji, ale rękodzieło pozostaje moją pasją :) A największą dla mnie nagrodą jest zadowolenie, niejednokrotnie wzruszenie osoby obdarowanej moją pracą :)

Jak trafiłam do grupy scrapujących dla WOŚP?

Mimo, iż moja praca nie jest już związana z rękodziełem, to cały czas śledzę scrapowe sklepy, blogi, nowinki..Zadziałała tutaj chyba 'facebookowa poczta pantoflowa' i w którymś momencie pojawił mi się udostępniony na jednej z grup fb post - pomyślałam - dlaczego nie? No i oto jestem :)

Dla akcji wykonałam skrzyneczkę, jednak proces jej produkcji pozostanie moim słodkim sekretem... trochę jak magik... nie ujawnię swojej tajemnicy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP