piątek, 27 listopada 2015

Kartki urodzinowe od Agnieszki...

Witam!
Mam na imię Agnieszka i w tym roku po raz pierwszy biorę udział w tej wspaniałej akcji. Scrapowaniem zajmuję się już od około 2 lat, jednak do tej pory nie miałam śmiałości brać udziału w publicznych akcjach.
Namówiła mnie do tego siostra, również scrapująca, która w zeszłym roku robiła notesy na rzecz Wielkiej Orkiestry. Uwielbiam ręcznie robione rzeczy i bardzo lubię je również tworzyć - najczęściej wieczorami i nocą kiedy w domu już jest spokój. Nie oznacza to jednak, że lubię tworzyć w samotności. Od ponad roku jeżdżę na spotkania z innymi koleżankami do zaprzyjaźnionej Pracowni w Bielsku-Białej i tam wspólnie raz w miesiącu oddajemy się naszej twórczej pasji. Jest to dla nas okazja aby powymieniać się wiedzą i pomysłami oraz po prostu pogadać :-) Uwielbiam również wszelkiego rodzaju zloty i warsztaty, na których mam okazję poznawać nowe techniki przydatne w moim hobby.
Na tegoroczną akcję Scrapujemy z Sercem wykonałam 5 kartek urodzinowych.

Każda kartka ozdobiona jest charakterystycznym dla akcji akcentem - czyli serduszkiem. Chciałam aby było ono najważniejszym elementem kartki dlatego są one pomalowane czerwoną farbo i pokryte "efektem szkła".





Urodziny kojarzą mi się również z kwiatami, dlatego przyozdobiłam kartki pięknymi małymi kwiatuszkami, część z nich robiona jest ręcznie przez moją koleżankę Scrapelkę i są to moje ulubione kwiatki. Mam nadzieję, że przypadną komuś do gustu i je wylicytuje na tej szczytny cel. Pozdrawiam!

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP