wtorek, 22 grudnia 2015

Kolejny przepiśnik Ola prezentuje.

Hej Wam wszystkim
To ja Ola :) w zeszłym roku się poznaliśmy, kiedy to przygotowałam mediowy notes od serca. Od tego czasu dużo się zmieniło.  Nowe twarze, nowe współprace, wesele, aż w końcu przeprowadzka, którą w dalszym ciągu próbuję ujarzmić. Nie wiem skąd nagle zrobiło mi się tyle rzeczy!?
Rozwijam się na każdym etapie życia, co mnie bardzo cieszy. Serdecznie również i Wam tego życzę!

Tym razem przygotowałam coś co każdej gospodyni przyda się w kuchni. Przepiśnik od zawsze stanowił dla mnie integralną część z jedną z szuflad w mojej kuchni. Jest to papierowa mini wersja mojej mamy, babci i siostry (czasem zdarzą się też inne osobistości) po które sięgam gdy czas coś upichcić.

Mój przepiśnik starałam się wykonać w sposób najbardziej funkcjonalny. Zawiera 4 przekładki odpowiednio do potraw i mnóstwo kieszonek, na karteczkowe zapiski



Jest wykonany z twardej tektury obklejonej kolorowym papierem scrapowym, gdzie każda kartka jest starannie potuszowana…


…i obszyta na maszynie.



Zawarłam w nim również coś od siebie, ale to już zostawiam jako niespodziankę dla zwycięzcy aukcji





Pozdrawiam cieplutko
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP