środa, 16 grudnia 2015

Romantyczna Agata prezentuje...

Nazywam się Agata Seńko, mój nick to adziamar.
Mieszkam w Koszalinie.
Scrapbookingiem zajmuję się od grudnia 2013 r. i uwielbiam to robić.
Podobnie jak w zeszłym roku biorę udział w akcji Skarpuję z Sercem dla WOŚP.
Wspieram bardzo całą tą akcję zbiórki pieniędzy, bo niestety gdyby nie WOŚP to nie
byłoby niczego w naszych szpitalach.
Chciałam zrobić coś od serca. I cieszę się, że jestem w stanie coś przygotować,
co może wspomóc WOŚP.
 W tym roku przygotowałam kalendarz romantyczny.
 Chciałam, aby ta osoba, która wylicytuje ten kalendarz miała przez cały rok
 wspomnienie swojego wspaniałego gestu.

Poniżej zdjęcie w trakcie cięcia papierów.

A tutaj efekt końcowy.

 

 Na kalce odbiłam stempel, następnie nałożyłam puder do embossingu i w ten sposób
powstał przeźroczysty wzór.
Zapraszam na kilka fotek ze szczegółami.



Moja córka przygotowała zakładkę jako bonus do kalendarza.

Zakładka widoczna jest na zdjęciu kolażowym.



Chciałam szczególnie podziękować dziewczynom, które organizują tą całą akcję 
 i zajmują się zapleczem czyli harmonogramem, odbiorem przesyłek ,
wstawianiem ich na aukcje na allegro,
a na końcu wysyłką już do nabywców wszystkich wspaniałych prac.
Tyle pracy z ich strony, cierpliwości i wytrwałości.
To nie jest łatwe to wszystko ogarnąć, połączyć i nie zwariować.
BRAWO WAM!!!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.
Oczywiście wszystkich serdecznie zapraszam do  czytania naszego bloga,
gdzie możecie obejrzeć prace jakie powstały na edycję 2016.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
Agata Seńko (adziamar)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP