poniedziałek, 7 listopada 2016

Cudeńko od Ilony...

Ilona - jak wiele z  nas bierze udział w naszej akcji nie pierwszy raz... dla niej to drugi udział, i, jak w ubiegłym roku, przygotowała coś cudnego!


Witam Was bardzo serdecznie,
Już drugi raz mam przyjemność brać udział w „Scrapowanie dla WOŚP”. Poprzednio robiłam Przepiśnik – a w tym roku wybrałam Notes – „Zapiski od serca”.
Długo nie mogłam się zdecydować na kolorystykę, aż w końcu wybrałam grafitowo-morelową :)
Notes jest wielkości A5. Okładki to gruba tektura obklejona papierem, a w środku jest 100 kartek w linie ozdobione jednostronnie romantycznym, grafitowym wzorem, a wszystko zbindowane białą sprężyną . Okładkę ozdobiłam przeszyciami maszynowymi, pięknymi papierami do scrapbookingu, stemplem lalki pokolorowanym Promarkerami oraz kwiatami. Kompozycję kwiatową wykonałam z gotowych kwiatów oraz własnoręcznie zrobionymi kwiatami z foamiarnu (morelowe), a wokół poprzyklejałam zielone liście wycięte wykrojnikami w specjalnej maszynce. Na sprężynę podoczepiałam wstążki, taśmę z pomponami oraz sznurek. W środku jest miejsce na wpisanie do kogo należy notes, a na końcu jest kieszonka na inne zapiski.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP