poniedziałek, 21 listopada 2016

Trzecia i ostatnia praca od Moniki :)

Anie mówiliśmy? Monika zaszalała :) wykonała aż trzy prace :)


 Witam Was po raz trzeci. Mam na imię Monika i jak już pisałam w poprzednich postach zupełnie nie jestem znaną twórczynią. Kocham tworzyć z poczuciem chwili, z momentem przypływu weny twórczej.
Druga kartka wykonana na akcję WOŚP 2017 z pod moich rąk wykonana została metodą mixed-media. Do wykonania pracy użyłam wykrojnika firmy SIZZIX 660220, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia!. Skoro praca wykonana metodą mixed-media to media musiały się w niej znaleźć. Bazową kartkę pokryłam białym gesso. Następnie użyłam aż 6 różnych kolorów rainbow firmy 13arts. Świetne proszki, które przy użyciu odrobiny wody tworzą piękne kolory. Kwiatki i sznurek jutowy zostały przyklejone na gel medium firmy 13arts. Pozostałe elementy (papier, serduszka) przykleiłam klejem firmy Panduro. Serduszka uprzednio pomalowałam flamastrami pędzelkowymi- świetna sprawa- świetne kolory. Po długich poszukiwaniach udało mi się upolować wykrojniki Rosy Owl "Dla Ciebie" oraz falbankowy paseczek, w których także się zakochałam :). Na koniec na kartkę przykleiłam kilka kropek enamel dots i zabrałam się do wykonania pudełka. Proces tworzenia pudełka jest bardzo zbliżony do tworzenia kartki, więc może nie będę go opisywać, żeby Was nie zanudzać.


Mam nadzieję, że moje prace przypadką Wam do gustu. Jestem dumna z siebie, że udało mi się wziąć udział w WOŚP-owej akcji i dołożyć swoją cegiełkę, by pomóc innym ludziom.

Pozdrawiam, Monika Budnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP