środa, 28 grudnia 2016

Album ciążowy od Magdy...


Cześć!

Jestem Magda i być może pamiętacie mój poprzedni wpis :) dziś pora na drugą przygotowaną przeze mnie pracę - album ciążowy.
Strony albumu wycięte są w kształt stopniowo rosnącego brzuszka. Ozdobiłam je papierami scrapowymi w kolorze miętowym oraz szarym, miętowymi wstążeczkami, a także tekturkami z tematycznymi napisami. Na ostatniej stronie znajduje się miejsce na wklejenie zdjęcia dziecka po urodzeniu i wpisanie jego imienia, daty oraz godziny narodzin :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba i gorąco zachęcam do licytacji!

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny jeśli jest jeszcze mozliwość to z chęcią bym taki zamówiła :) albo licytowała na WOŚP:) pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP