czwartek, 22 grudnia 2016

Ani niesamowity zapiśnik....

Na niektórych warto czekać... Należy do nich nasza Ania....

Witajcie Kochani!
Mam na imię Anka i w akcji Scrapujemy z sercem dla WOŚP biorę udział po raz trzeci. Za pierwszym razem były to notesy, rok temu pudełko na kartki, a tym razem przygotowałam planer. Praca o tyle wyjątkowa, że jest to moja pierwsza płaska, mediowa praca - od dawna w głowie układałam plan jak ma wyglądać ta okładka i zrealizowałam ją w 100%. Zębatki, serce, koraliki - także te cukrowe do zdobienia ciastek ;) oraz mikrokulki, które po przyklejeniu pokryłam różnymi mediami w ulubionych kolorach. Bardzo chciałam, aby dość ozdobną okładkę uzupełniła praktyczność - zamknięcie planera na dwa mocne magnesy pozwoliły schować uchwyt na długopis, a trzy kieszonki w środku mogą zmieścić dodatkowe zapiski lub np. zdjęcie ukochanej osoby (jedna kieszonka jest sztywna i przezroczysta). Na załączonych zdjęciach zobaczycie jak powstawał planer, a ja mam nadzieję, że osobie, która go wylicytuje sprawi wiele radości.
  



Pozdrawiam,

Anka Nowicka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP