poniedziałek, 5 grudnia 2016

Łapacz snów od Joanny


Mam na imię Joanna - w blogowym świecie znana jako J.Dark.
W zeszłym roku po raz pierwszy dołączyłam do akcji "Scrapowanie z sercem dla WOŚP", tworząc notes na przepisy.
Tym razem postanowiłam, że zrobię coś innego i tak powstał blejtram formatu 20x20 cm.

Tworzenie zaczęłam od przygotowania potrzebnych materiałów.


Następnie docięłam wybrane papiery do odpowiednich rozmiarów i przykleiłam na bazę.


Kolejnym krokiem było wycięcie wszystkich potrzebnych elementów


i posklejanie ich ze sobą.



Tekturowe serduszko pomalowałam na złoto i pokryłam glossy accent.



Teraz pozostało już tylko umieścić wszystkie elementy swoich miejscach (tworząc łapacz snów), dodać napis oraz kryształki i perełki.



Gotowe! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP