sobota, 3 grudnia 2016

Dziś granatowa kartka od Magdy


Witam serdecznie! :)
Mam na imię Magda i w akcji skrapowania dla WOŚP biorę udział po raz pierwszy. O całym przedsięwzięciu i jakże szczytnej akcji dowiedziałam się od koleżanki Kingi, która brała udział już we wcześniejszych akcjach. Od zawsze lubię prace plastyczne, ale to właśnie Kinga zaraziła mnie miłością do scrapbookingu. Jestem osobą bardzo, bardzo początkującą, ale sądzę że się rozkręcę.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jest mi szczególnie bliska ponieważ sama mam 10 letniego niepełnosprawnego syna z autyzmem a także znam wiele osób, którym akcja WOŚP pomogła w sposób szczególny. Mogłam się więc choć w taki sposób odwdzięczyć za pomoc, którą ofiarowują chorym. I tak oto zgłosiłam się do zrobienia dwóch kartek w pudełkach.
Obie kartki są uniwersalne i nadają się na każdą okazję.

Na tej kartce z pudełkiem znalazły się papiery z kolekcji Galeria Papieru - Królewski Romans. Serduszka zostały potraktowane różowym tuszem po bokach a efekt spękań udało się uzyskać dzięki crackle accents. Całość dopełniają serwetka, różowe kwiatki oraz uniwersalny napis MOC ŻYCZEŃ.

do zobaczenia w poście z kartką bordową :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP