wtorek, 6 grudnia 2016

Killashandry Blejtram dla zakochanych

Jak szaleć to szaleć, ja również wykonałam więcej niż jedną pracę...

moją drugą pracą jest Blejram - jest on równocześnie pierwszą moją pracą w technice mixed-media...
Praca w tym stylu tak mi się spodobała, że porwana w wir tworzenia w pracę wplotłam nawet nieco symboliki (chociaż całkiem niezamierzenie).
Otóż w pracy jest przodek słonia, czyli mamut... a symbolika związana ze słoniem to miłość na całe życie.
W moim zamierzeniu ta praca może się stać idealnym podarkiem dla drugiej połówki, wyrażając wieczne uczucie wręczającego.
Niestety nie jestem w stanie Wam pokazać zdjęć w trakcie tworzenia...z tego prostego powodu, że byłam w takim "amoku" tworzenia, że zwyczajnie o tym zapomniałam..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP