środa, 21 grudnia 2016

Moniki - jednak ostatnie słowo...


Wydawało się, że Monika skończyła... a jednak nie... jej wielkie serducho nie pozwoliło na skończenie prac... i oto efekt...

Witajcie!
To znowu ja- Monika. Wiem, wiem... miały być 3 prace, ale są 4. To chyba dobrze? :D
No cóż, mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba i chętnie o nią powalczycie.
Do rzeczy...
 Dla tych, którzy nie widzieli moich poprzednich postów dla WOŚP. Jak już pisałam w poprzednich postach zupełnie nie jestem znaną twórczynią. Kocham tworzyć z poczuciem chwili, z momentem przypływu weny twórczej. Na Facebooku znajdziecie mnie jako "Monika Budnik- hand made".
Nie będę się wiele rozpisywać, żeby Was nie zanudzać :) Notes jest bardzo prosto wykonany i jednocześnie jest bardzo podobny do mojego pierwszego notesu wykonanego na akcję. Do przyozdobienia go użyłam kwiatków WOC i sznurka jutowego oraz pięknej WOŚP-owej tekturki. Kwiatki i sznurek jutowy przyklejone zostały za pomocą gel medium 13arts. Tekturkę pomalowałam flamastrem pędzelkowym w kolorze czerwonym. Sam notes został wykonany z gotowej bazy.



Pozdrawiam serdecznie, Monika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP