piątek, 23 grudnia 2016

morski mini-notatnik Ani



Cześć!
Mam na imię Ania i biorę udział w akcji Scraperki dla WOŚP po raz trzeci. w tym roku zgłosiłam na licytację 2 notesy o różnych wielkościach.
Drugą moją pracą jest notes formatu A6, 100 kartkowy, który wykonałam w technice mediów mieszanych (mixed media). Pierwszym etapem było stworzenie papieru do ozdobienia okładek. Docięte do wymiaru okładki tekturki, pokryłam dwukrotnie cienką warstwą białego gesso aby zabezpieczyć papier przed nadmiernym chłonięciem mediów. Kolejny etap to uzyskanie wypukłego wzoru i pokrycie go kolorem, pozyskanym ze zmieszanych mgiełek. Dodatkową warstwę mediów, w celu pogłębienia koloru naniosłam pędzelkiem tu i ówdzie. Końcowe pociągnięcie to złoty marker na serduszku naszej akcji oraz na brzegach rybek. Obie okładki spryskałam fiksatywą dla utrwalenia powierzchni i ochrony przed ścieraniem. Jeszcze tylko dobrana kolorystycznie wstążka i notes może szukać już swojego właściciela.
Zdjęcia pokazują etapy pracy oraz wykorzystane materiały.
Zachęcam do licytacji naszych prac, pokazanych na blogu.




Pozdrawiam Ania Sz

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP