środa, 7 grudnia 2016

Skrzyneczka od Magdy...

Siema!

To moje trzecie spotkanie z grupą scraperek. Wcześniej robiłam notesy, rok temu był to album i skrzyneczka decoupage w tym roku postanowiłam znowu poszaleć i zrobiłam kilka prac w różnych technikach.
Uwielbiam skrzyneczki wszelkiej maści dlatego postanowiłam, że taka skrzyneczka to dobry pomysł.
W ten sposób padło na herbaciarkę, w której można przechowywać swoje ulubione smaki.
Skrzyneczka jest drewniana, zabezpieczona jest kolorową bejcą i ozdobiona została unikalnym serduchem, które powstało już kilka lat temu na potrzeby naszej akcji.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć mojej pracy :)

a to jeszcze nie koniec... Magda należy do naszych tegorocznych rekordzistek... wykonała aż 4 prace, które będzie można wylicytować na naszych aukcjach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP