poniedziałek, 19 grudnia 2016

Tajemnicza Kumkraft przedstawia...

Niektóre z nas - w tym ja - nie lubimy się afiszować z działalnością charytatywną... ukrywamy się pod nickami, nie pokazujemy naszych twarzy... Oto kolejna tajemnicza osóbka o wielkim sercu :)

Witajcie
Od paru lat zajmuję się szeroko pojętym rękodziełem - dotychczas zajmowałam się głównie biżuterią i papierem, a pracą z blejtramami i techniką mixed-media zainteresowałam się dopiero rok temu. Moja praca, którą widzicie na zdjęciach poniżej, jest moim debiutem w akcji "Scrapujemy z sercem" i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Przy wspieraniu akcji charytatywnych zależy mi na zachowaniu anonimowości, mam więc nadzieję, że wybaczycie brak mojego wizerunku i nick wymyślony specjalnie na potrzeby tej akcji.

Oto część materiałów, których użyłam w swojej pracy... oprócz tego jest lala, włosy, mikrokulki, kółka zębate... oczywiście blejtram...
a po moim czary-mary powstała taka oto steam-punkowa praca:

Dziękuję za wsparcie akcji "Scrapujemy z sercem" i pozdrawiam ciepło.
Kumkraft




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP