sobota, 18 listopada 2017

Henryka przedstawia

Z Henryką znamy się już jakiś czas i zawsze jakieś cudeńko wyczaruje... zresztą zobaczcie sami...

Witam Was kochani bardzo serdecznie!
Mam na imię Henryka i bardzo się cieszę, że i tym razem mogę wziąć udział w Scrapu Scrap dla WOŚP.
To już mój trzeci raz. I w tym roku nie mogłam się oprzeć tej szczytnej akcji.
Do licytacji zrobiłam dwa notesy. Jeden to Kalendarz 2018 w stylu boho, a drugi do Zapiśnik, w kolorowych barwach.
Tworzenie przynosi mi dużo radości i dlatego pragnę się podzielić tym z Wami, a przy okazji zebrać pieniążki dla WOŚP.
Do wykonania notesów użyłam pięknych papierów od sponsora - Lemoncraft. Lubie tworzyć przy użyciu papierów tego producenta.
Oto krótka fotorelacja, jak powstały -  kalendarz i zapiśnik:


I tak oto są, gotowe, czekają na Was - Kalendarz na 2018 rok i Zapiśnik:



Zachęcam do licytacji!
Z góry bardzo dziękuję!
Pozdrawiam Was serdecznie, Henryka

A my ze strony całej grupy naszej zachęcamy Was - abyście, kiedy już aukcje ruszą, nie żałowali $$$, bo cała wylicytowana kwota wpłynie na konto Orkiestry, na cel 26 finału: wyrównanie szans w leczeniu noworodków. 
Aby nowoczesny sprzęt (m.in. np. inkubatory) trafił do szpitali tzw. pierwszego stopnia, czyli tych podstawowych.
Siema i dołączcie do naszego wspólnego WOŚP'owego grania dla dzieci.  

SIE-MA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP