niedziela, 26 listopada 2017

Kalendarze, kalendarze...

Dziś pokażę Wam drugą, trzecią i czwartą moją pracę na naszą akcję dla 26 finału WOŚP...
a czemu trzy ano dlatemu (jak mawiał król Julian), że są tego samego typu :) i chociaż zostaną podzielone na 3 aukcje, to w poście wystąpią razem :)


Moje prace to kalendarze biurkowe... jeden z papierów naszego sponsora - Lemon Craft, a pozostałe z papierów drugiego naszego sponsora - UHK. Oczywiście materiałów zużyłam więcej... jak na przykład złocenia, ozdobne blaszki czy kryształki... Niestety zdjęcia z tworzenia mam tylko z dwóch z nich... trzeci gdzieś się schował... 
Jednak jak już był gotowy, to przestał być nieśmiały i dał się obfotografować.

Trzeci kalendarz dostał do kompanii kartkę wykonaną z tych samych papierów, z ręcznie robionym kwiatem z foamiranu.



Takie właśnie trzy kalendarze pojawią się na naszych aukcjach...
Mam nadzieję, że powalczycie o nie, tak aby zdobyć jeden z nich i jedocześnie wesprzeć konto  26 finału WOŚP (wyrównanie szans w leczeniu noworodków) zacną  $$$.
Aby nowoczesny sprzęt (m.in. np. inkubatory) trafił do szpitali tzw. pierwszego stopnia, czyli tych podstawowych.
Siema i dołączcie do naszego wspólnego WOŚP'owego grania dla dzieci.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP