środa, 8 listopada 2017

Mixed-mediowy blejtram od Moniki

Dziś zapraszamy do lektury powstawania mixed-mediowego blejtramu Moniki.
Hej wszystkim! 
Mam na imię Monika, pierwszy raz w Aukcji WOŚP brałam udział w zeszłym roku.
 W tym roku postanowiłam również spróbować swoich sił i dołożyć swoją cegiełkę w tak ważnym celu. Od zeszłego roku trochę poćwiczyłam metodę mixed media, w której się zakochałam.
Trochę o mnie: rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam, rozwijam swoje umiejętności, pogłębiałam wiedzę i próbuję czegoś nowego. Moje miejsce w szafie jest mocno ograniczone i już od dłuuuższego czasu nie ma w niej miejsca na nowe przydasie. Ale przecież jak nie kupować nowych papierów czy dodatków jak co chwilę pojawia się coś nowego w naszych ulubionych sklepach.
W sieci możecie mnie znaleźć na moim fanpage https://www.facebook.com/rekodzielomonitki/
Pierwszą pracą jaką zrobiłam na WOŚP jest blejtram mixed-mediowy.

Praca była wykonywana na spontanie- pierwsza taka w moim życiu. 
Z tego całego "zamieszania" nie robiłam zdjęć w trakcie prawie wcale, bo byłam zupełnie pochłonięta tą pracą i po prostu zapomniałam. :) Musicie mi to wybaczyć :)
Na blejtram przyleiłam na gel medium 13arts różnego rodzaju trybniki, śróbki, gazy, koronki, elementy metalowe itp. Kiedy już wszystko wyschło, pomalowałam całość czarnym gesso 13arts. Po wysuszeniu pracy zabrałam się za złocenia. W tym celu użyłam złotej pasty strukturalnej zakupionej kiedyś w LIDLu. Efekt mnie zadowolił powiem szczerze. Serduszka WOŚPowe pomalowałam czerwonym flamastrem pędzelkowym po czym maźnęłam czarnym gesso i złotą pastą, zeby wpasować je w pracę. Całość pomalowałam werniksem wodnym z połyskiem firmy Renesans.
Do wykonania pracy użyłam: wykrojnik Cherry Lynn serwetka, wykrojniki trybników, śróbki metalowe, łancuszki metalowe, gaza, koronki bawełniane, kryształki, ćwieki, metalowe elementy, czarne gesso 13arts, gel medium, werniks wodny z połyskiem Renesans, złotą pastę strukturalną i oczywiście WOŚPowe serduszka.









Mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba i chętnie o nią powalczycie na aukcji.
Liczę, że pomożecie tym karteczkom zdobyć jak najwięcej $$$ na akcji WOŚP,
zbieramy na najważniejszy cel: wyrównanie szans w leczeniu noworodków. 
Aby nowoczesny sprzęt (m.in. np. inkubatory) trafił do szpitali tzw. pierwszego stopnia, czyli tych podstawowych.
Siema i dołączcie do naszego wspólnego WOŚP'owego grania dla dzieci.  
Pozdrawiam serdecznie, Monika.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP