wtorek, 28 listopada 2017

Romantyczny notes od Dagmary

Hej 
Dziś na blogu swoją pracę prezentować będzie Dagmara...

Cześć, mam na imię Dagmara i w aukcjach dla WOŚP biorę udział już kolejny raz.
W tym roku postanowiłam również spróbować swoich sił 
i dołożyć swoją cegiełkę w tak ważnym celu.

Moje prace możecie oglądać TU. Nie ma ich wiele, bo ja ciągle
jestem w biegu. Lubię poznawać różne techniki. Ciągle próbuję coś nowego.
Dziś postawiłam na romantyzm i różowy kolor. Zaczęłam od doboru papieru.
Okleiłam okładki, zbindowałam z notesem i przyszedł czas na dobór dodatków.
W ruch poszły wycięte serwetki, kaboszony, kryształki, listki i własnoręcznie robione kwiaty z
foamiranu. Zanim wszystko zaczęło do siebie pasować serduszko WOŚPowe pomalowałam
akrylowymi farbami w kolorze różu i magenty i pokryłam cracle acent.

praca w toku


gotowy zapiśnik


i ja z moją pracą

Wraz z Dagmarą serdecznie zapraszam do licytacji jej notesu :)) tak by zdobyć jak najwięcej $$$ na cel 26 finału WOŚP:  wyrównanie szans w leczeniu noworodków. 
Aby nowoczesny sprzęt (m.in. np. inkubatory) trafił do szpitali tzw. pierwszego stopnia, czyli tych podstawowych.
Siema i dołączcie do naszego wspólnego WOŚP'owego grania dla dzieci.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP