piątek, 22 grudnia 2017

Ostatni zestaw od Moniki

Hej 
Dziś ostatnie spotkanie z Moniką...

 Witajcie!
To znowu ja- Monika :) Po raz piąty i ostatni w tej edycji WOŚP :) Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś o mnie to zapraszam do mojego pierwszego posta  :)
W sieci możecie mnie znaleźć na moim fanpage, na który Was serdecznie zapraszam.
Moją ostatnią pracą na tegoroczny finał WOŚP jest również kartka w pudełku. W centralnym miejscu kartki znajduje się nasze serduszko. Uznałam, że na ostatniej pracy to ono będzie stanowiło jej najważniejszą część. Pomalowałam je flamastrem pędzelkowym na kolor różowy. W tej pracy także użyłam papierów od sponsorów, przy czym bardzo dziękuję za możliwość skorzystania z nich. 
Materiały wykorzystane w pracy: papier biały jako baza kartki i pudełka, papiery od sponsorów, wykrojnik koła z przeszyciami, wykrojnik wianuszek, WOŚPowe serduszka.






 Dajcie z siebie wszystko i licytujcie! Mamy ważny cel do osiągnięcia!
Cześć i czołem, Monika :) 


Dziękujemy bardzo Monice za całe jej serce przekazane wraz z pracami na licytacje WOŚP <3!
Pozdrawiam Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP