czwartek, 14 grudnia 2017

Zapiśnik z niezapominajkami od Ani

Witajcie dziś na blogu swoją oracę prezentuje jedna z naszych weteranek - Ania
Hej, jestem Ania, miło mi Was tutaj widzieć. We wspólnej akcji Scraperki dla WOŚP biorę udział po raz czwarty. Jak zwykle przygotowałam notesy na "Zapiski od serca".
Pierwszy z nich powstał na bazie formatu A6,  ozdobiłam go przepięknymi papierami jednego z naszych sponsorów Lemoncraft.

Użyte tu papiery to błękitna kolekcja "Nie zapomnij mnie",  do której dobrałam pasujące tonacją kolorystyczną koronki, kwiaty i brokat.  Napis Zapiski od serca pociągnęłam granatową farbką.
Notes mieści około 100 kartek bez zadruku, z papieru który będzie idealny do zapisków lub szkiców.
Na zdjęciach przedstawiam etapy i elementy pracy.

Ania z gotową pracą

Wraz z Anią serdecznie zachęcamy do udziału w licytacji.

Pozdrawiam Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP