poniedziałek, 18 grudnia 2017

Zestaw z rowerem od Moniki

Hej 
Pamiętacie Monikę dziś prezentujemy czwartą pracę przekazaną przez nią na licytację dla WOŚP :)

Witajcie!
To znowu ja- Monika :) Po raz czwarty w tej edycji WOŚP :) Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś o mnie to zapraszam do mojego pierwszego posta   :)
W sieci możecie mnie znaleźć na moim fanpage, na który Was serdecznie zapraszam.
Po raz drugi w tej edycji chciałabym przedstawić Wam kartkę w pudełku. Postanowiłam wykonać kartkę w nieco męskim stylu, a mianowicie eko z rowerem :).  Do stworzenia pracy użyłam wykrojników z przeszyciami oraz papierów UHK ufundowanych przez sponsora akcji WOŚP. Pudełko zrobiłam pasujące do kartki. Rogi papierów zaokrągliłam dziurkaczem do tego przeznaczonym.
Materiały wykorzystane w pracy: papier biały jako baza kartki i pudełka, papier UHK od sponsora, wykrojnik koło z przeszyciami oraz wykrojnik rower, WOŚPowe serduszka. 





Mam nadzieję, że kartka Wam się spodoba i dołożycie swoją cegiełkę do tak ważnej akcji!
Pozdrawiam, Monika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP