czwartek, 4 stycznia 2018

Zestaw od Beaty

Hej :)
Kolejne przedmioty tym razem cały zestaw od Beaty...
Witam serdecznie!
Mam na imię Beata i w tym roku biorę udział w akcji po raz drugi. Bardzo się cieszę, że mogę znów wziąć udział w tym cudnym kreatywnym przedsięwzięciu, które łączy przyjemne z pożytecznym.
W ciągu ostatniego roku na pewno wielu nowych technik spróbowałam, ale jednocześnie pozostałam wierna kwiatom z foamiranu .... Dlatego stworzyłam kolejny wianek (tym razem typowo wielkanocny) obsypany własnoręcznie wykonanymi kwiatuszkami...maleńkimi jajeczkami i serduszkami. Dodatkowo wykonałam pop up... ślubny oraz komplet 3 kartek uniwersalnych, w których wykorzystałam niedawno poznane techniki oraz papiery od naszych sponsorów: LemonCraft oraz UHK Gallery..
1. Zaczęłam od wianka, którego tworzenie sprawiło mi mnóstwo radości. Przede wszystkim ze względu na jego wesoły charakter, mimo szarugi za oknem. To jest mój główny projekt w tym roku. Zrobiony został na gotowej bazie wiklinowej barwionej na biało.. a potem drobne kwiatuszki z delikatnej pianki foamiran.... barwione pastelami olejnymi, sprawiają wrażenie świeżych i żywych. Biało żółto zielony... w sam raz jako ozdoba wielkanocnego stołu lub wraz z dołączoną karteczką jako miły upominek „na zajączka” 




2. Jako drugie powstały karteczki z wykorzystaniem papierów od sponsorów akcji. Swoją drogą praca papierami LemonCraft i UHK Gallery zaowocowała zauroczeniem, a może nawet zakochaniem z mojej strony... Efektem są: Pop up, który ucieszy pewnie nowożeńców...i ślicznie mieni się maleńkimi cekinami i brokatem, a nie zajmie wiele miejsca oraz karteczki uniwersalne, które mogą przydać się na różne okazje, więc warto je mieć:)




 






 Zestaw od Beaty jest imponujący- brawo.
Serdecznie zapraszamy w imieniu Beaty oraz swoim do licytacji :)

Pozdrawiam Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP